Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Ruilen & retourneren

    Wat jammer om te horen dat uw product niet naar behoren is. Wat nu? Coolshine begrijpt dit, lees hieronder wat u moet doen om uw product te retourneren.

    1. Log in op uw account.
    2. Klik op de knop details van uw bestelling.
    3. Selecteer de producten die u wilt retourneren.
    4. Vul eventueel een reden in waarom u de producten wilt retourneren
      Bijvoorbeeld:
      Beschadigd tijdens zending, graag nieuw product leveren of voldoet niet aan wens, graag geld retour.
      Geen reden:
      Indien u geen reden opgeeft nemen wij contact op of u een nieuw product wens of uw geld retour wilt.
    5. U ontvangt van ons een retournummer en label.
    6. Verstuur het product naar:
      Coolshine
      Hackfort 19
      7006 JA te Doetinchem
    7. Zodra het product binnen is ontvangt u een e-mail dat het product retour is ontvangen.
    8. Afhankelijk van de reden zullen we direct het geld terugstorten of een nieuw product leveren.
    9. In uw account kunt u onder "Goederen geretourneerd" constant de status van uw retour inzien, heeft u alsnog vragen neem dan contact op door te mailen naar [email protected] of door te bellen naar 0314-642066

    Welke producten kan ik niet retourneren?

    Natuurlijk zijn er producten die we niet retour kunnen nemen.

    • producten die op verzoek worden gemaakt, zoals maatwerk en gepersonaliseerde producten;
    • producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
    • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
    • producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;
    • Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
    • audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    • kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties;
    • Opblaasbare zwembaden, deze worden altijd gecontroleerd en getest. Daarnaast bevatten de zwembaden alle een reparatiesetje waarmee eventueel gaatjes kunnen worden gerepareerd. Vanwege hygiënische redenen en het niet gecontroleerd kan worden waardoor een gaatje is ontstaan kunnen deze niet worden geretourneerd.  

    Twijfels? Neem even contact op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 0314-642066

    Bedenktijd voor retourneren

    U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

    U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag direct, doch uiterlijk, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Zakelijke klanten hebben geen recht op retourneren.

    Geen account en besteld als gast

    Geen probleem download onderstaand formulier. En volg onderstaande stappen.

    • Vul het formulier in met producten wat u wilt retourneren.
    • Ga naar pagina "Contacteer ons"
    • Kies onderwerp klantenservice.
    • Vul bij bericht "Retouraanvraag" in.
    • Selecteer het gedownloade en ingevulde formulier als bijlage.
    • Wij nemen, zodra we de aanvraag hebben ontvangen, contact met u op om u te helpen met het retourneren.

    Formulier

    Zakelijke aanschaf

    Als zakelijke klant heeft u geen herroepingsrecht, van zakelijke klanten wordt namelijk verwacht dat er degelijk onderzoek is gedaan alvorens het overgaan tot een aankoop. Het is dus ook niet mogelijk gebruik te maken van het gratis retourneren van goederen. Indien u als zakelijke klant een retour wilt aanmelden zal elk verzoek door Coolshine worden beoordeeld. Zie ook artikel 8 uitsluiting van herroepingsrecht in onze algemene voorwaarden.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking