Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice & contact

    Heb je vragen over een product of hulp nodig met het bestellen? Neem dan contact op via het contactformulier of door direct te bellen.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Account

    1.1 Hoe maak ik een account aan?

    Een account aanmaken kan eenvoudig tijdens het bestellen. Geen bestelling maar toch een account aanmaken. Klik dan op inloggen en vervolgens op de knop Account aanmaken of onderaan de pagina (footer) op de link registreren. Vul vervolgens uw gegevens in en klik op Registreren.

    1.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Wachtwoord vergeten?
    Klik dan onder Inloggen op de link "Wachtwoord vergeten?", vul vervolgens je e-mailadres in en wij sturen je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Wachtwoord wijzigen:
    Onder "Mijn account > Account informatie" kan je eenvoudig je wachtwoord wijzigen. Vul het huidige wachtwoord in en vink vervolgens de optie "Wachtwoord wijzigen" aan. JE ziet nu de velden waar je een nieuw wachtwoord kunt invoeren.

    Retourneren

    2.1 Hoe kan ik een retour aanmelden?

    Wat jammer om te horen dat je het product wilt retourneren. We doen er namelijk alles aan om je blij te maken met je bestelling.

    Met account:
    Indien je een account hebt aangemaakt kun je onder "Mijn bestellingen" de betreffende bestelling bekijken, onderaan de pagina zie je een knop "Artikelen retourneren". Hier kun je aangeven welk(e) product(en) je wilt retourneren. Geef vervolgens aan waarom je het product wilt retourneren onder "Retour reden:" en wat je na het retourneren verwacht onder "Retour actie:". Bijvoorbeeld:

    Product: Bokshandschoen
    Reden: Niet juiste maat
    Actie: Omruilen voor ander product

    Zo weten we direct wat je verwacht wat we moeten doen met je retour en kunnen wij het sneller verwerken, wel zo handig als je bij actie "Geld terugstorten" hebt aangegeven.

    Zonder account:
    Download ons retour formulier en vul deze volledig in. Stuur het formulier vervolgens via e-mail op naar [email protected] of via post naar het adres vermeld op coolshine.nl

    2.2 Welke producten kunnen niet retour?

    Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd om gezondheidsredenen of hygiëne. De verzegeling mag je na de levering niet verbreken anders heb je geen recht op bedenktijd meer.

    2.3 Kan ik mijn geld terug krijgen als ik het product retourneer?

    Indien je het product retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort op je rekening, heb je meerdere producten besteld en wil je slechts één product retourneren dan krijg je het bedrag van het product teruggestort.

    Opmerking:
    Bij incomplete of beschadigde producten kan waardevermindering worden toegepast (maximaal 100%).

    Algemeen

    3.1 Hoe kan ik jullie keurmerk controleren?

    Een keurmerk kun je controleren door erop te klikken, deze zal altijd verwijzen naar een pagina op de website van het keurmerk. Zo kun je direct zien of een keurmerk echt is. Daarnaast kun je ook zelf naar de website van het keurmerk gaan en daar zoeken naar het bedrijf.

     

    Coolshine kun je vinden bij WebwinkelKeur via de onderstaande link:

    https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Coolshine_1208406

    Garantie

    4.1 Opblaasbaar zwembad is lek

    Alle opblaasbare zwembaden worden gecontroleerd en getest, lekkages kunnen namelijk onmogelijk achterhaald worden. 

    Indien u een opblaasbaar zwembad heeft van Intex kunt u een garantieaanvraag indienen op www.intextdevelopment.com/support. Intex neemt dan contact met u op voor een passende oplossing.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking